2011年3月23日水曜日

It's time to fight back. EVENT @ El Mocombo(464 Spadina Ave) at 30 mar.

hey!!long time no see hahaha. lately i was so busy.



about 2 weeks ago... The earthquake hit Japan.
A lot of sacrifices...lot of people cring.

that why The Japanese who lived in Toronto decided to help you. 
we make event on  El Mocombo(464 Spadina Ave) at 30 mar.

350 people or more come to this event.

I will do a live paint here&The picture is sold and it makes to the aid money for JAPAN.



2週間程前…大地震が日本を襲いました。多くの犠牲者を出し、多くの方が涙を流しました。

その情報を聞いたトロント在住の日本人たちは支援金を日本に送る為にボランティアイベントをすることになりました。
そのイベントはSpadina AveのEl Mocomboとゆうクラブで3月30日に行われます。

会場には約350人以上の人が遊びに来てくれる予定です。僕は今回そこでライブペイントをすることになりました。
そしてその絵を会場で売って売り上げを支援金に変えて日本に送ることにしました。
 this is flyer.






Be repaired early of Japan.

 日本が早く直りますように。



0 件のコメント:

コメントを投稿